You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Reklamácie > Ako reklamovať poškodenú zásielku?
Ako reklamovať poškodenú zásielku?
print icon

Poškodenú zásielku nikdy nepreberajte a o poškodení spíšte písomný zápis s doručovateľom.

Dopravca nám ju pošle naspäť a reklamáciu poškodenia s nami vyrieši.

 

V prípade, že poškodenie zistíte až po prevzatí balíka alebo otvorenia zásielky (napr. doma), postupujte nasledovne.

Všetko zdokumentujte.

Odfoťte adresný štítok, poškodený obal a poškodený obsah.

Ďalej odfoťte spôsob zabalenia vnútri roztvorené škatule s výplňovým materiálom.

Odfoťte čiarový kód / QR kód reklamovaného výrobku.

Vyplňte formulár na stránke Zákazníckej podpory a priložte všetky fotky.

Po obdržaní formulára Vás o ďalšom postupe budeme informovať. 

 
Spätná väzba
0 z 3 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu