You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Reklamácie > Ako overím, či nie je chyba na mojej strane?
Ako overím, či nie je chyba na mojej strane?
print icon

Ak ste dostali produkt, v ktorom chýbajú fotografie, prípadne vidíte vadu písma, môžete skontrolovať, či bol v tomto stave produkt objednaný alebo nie.

Bontia Studio pre Windows

Podobu objednané fotoknihy skontrolujete prostredníctvom tlačidla "Náhľad".
 

 

Online aplikácie

Fotoknihy, fotozápisníky a Fotokalendáre vytvorené v online aplikácii prostredníctvom webového prehliadača skontrolujete po prihlásení k svojmu účtu v menu Moje produkty.
Ak vaše dáta nezodpovedajú vytisknutému produktu, postupujte podľa ďalších inštrukcií.
Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu