You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Tvorba kalendárov, obrazov, fotiek > Čo robiť, keď tvorba kalendárov alebo balíčkov fotiek nefunguje správne?
Čo robiť, keď tvorba kalendárov alebo balíčkov fotiek nefunguje správne?
print icon

Poruchy webovej aplikácie väčšinou súvisia s použitým internetovým prehliadačom. Optimálnym riešením je zvoliť iný prehliadač alebo aktualizovať existujúci prehliadač.

Vzhľadom na veľkosť jednotlivých fotografií, ktoré aplikácia musí spracovať, odporúčame počas tvorby vkladať fotky postupne po menších dávkach.

Ak chcete vyvolať veľké množstvo fotografií (stovky a viac), odporúčame vytvoriť viac menších balíčkov fotografií a postupne ich pridať do nákupného košíka.

Ak problémy pretrvávajú, skontrolujte, či vložené fotografie nie sú poškodené.

Odporúčané prehliadače:

Internet Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.

Ak neviete, ako aktualizovať váš prehliadač, prečítajte si jednoduchý návod

Google Chrome

Internet Explorer a Edge

Mozilla Firefox

 
Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu