You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Reklamace SK > Jak ověřím, není-li chyba na mé straně? SK
Jak ověřím, není-li chyba na mé straně? SK
print icon

Ak ste dostali produkt, v ktorom chýbajú fotografie, prípadne vidíte vadu písma, môžete skontrolovať, či bol v tomto stave produkt objednaný alebo nie.

Bontia Studio pre Windows

Podobu objednané fotoknihy skontrolujete prostredníctvom tlačidla "Náhľad".
 

 

Online aplikácie

Fotoknihu, fotozápisník a Fotokalendáre vytvorené v online aplikácii prostredníctvom webového prehliadača skontrolujete po prihlásení k svojmu účtu v menu Moje produkty.
Ak vaše dáta nezodpovedajú vytisknutému produktu, postupujte podľa ďalších inštrukcií.
zpětná vazba
0 mimo 1 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu