You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Zasielanie našich produktov > Ako môžem zmeniť dodaciu alebo fakturačnú adresu v objednávke?
Ako môžem zmeniť dodaciu alebo fakturačnú adresu v objednávke?
print icon

Doručovaciu adresu môžete zmeniť na stránke Objednávky vo svojom účte Bontia počas výroby objednávky.

Keď je stav objednávky „Čaká na dopravcu“, balík je už pripravený pre dopravcu a zmeny nie je možné vykonať.

 

Fakturačnú adresu môžete zmeniť len pred zaplatením objednávky. Zmenu môžete vykonať zrušením objednávky na stránke Objednávky a vytvorením novej objednávky. 

Všetky produkty sú uložené na stránke Moje produkty.

Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu