You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Odosielanie dát > Čo robiť, ak sa dáta nedajú odoslať?
Čo robiť, ak sa dáta nedajú odoslať?
print icon
Vypnite bránu Firewall, antivírusovú ochranu a proxy. Tieto programy niekedy môžu blokovať komunikáciu s našimi servermi.

Postup vypnutia Firewall

  • Windows XP: Štart -> Ovládací panel (je potrebné sa prepnúť na zobrazenie kategórií) -> Centrum zabezpečenia (pozri tiež TU)
  • Windows Vista, 7: Štart -> Ovládací panel (je potrebné sa prepnúť na zobrazenie kategórií) -> Systém a zabezpečenie -> Brána Windows Firewall -> Zapnúť alebo vypnúť bránu Windows Firewall (pozri tiež TU)
  • Windows 8.1 a 10: Najeďte do pravého horného rohu obrazovky a vyberte Vyhľadať. Do vyhľadávacieho poľa napíšte firewall a potom kliknite na Windows Firewall. V otvorenom okne vyhľadajte Zapnúť alebo vypnúť bránu Windows Firewall. Pozri tiež TU

Príklady vypnutie proxy vo vybraných prehliadačoch

  • Internet Explorer: Nástroje -> Možnosti internetu -> Pripojenie -> Nastavenia miestnej siete -> odškrtnúť „Server proxy“ 
  • Google Chrome: Nástroje (ikona stranového kľúča) -> Možnosti -> Pod kapotou -> Zmena nastavenia proxy -> Nastavenie miestnej siete -> odškrtnúť „Server proxy“ 
  • Mozilla Firefox: Nástroje -> Možnosti -> Rozšírené -> Sieť -> Nastavenie pripojenia ... -> Zvoliť „Bez proxy servera“ 
  • Opera: Menu -> Nastavenia -> Nastavenie Ctrl + F12 -> Pokročilé voľby -> Pripojenie -> Server proxy ... -> odškrtnúť všetky boxy.

 

Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu