You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Odosielanie dát > Čo robiť, ak sa dáta nedajú odoslať?
Čo robiť, ak sa dáta nedajú odoslať?
print icon
Vypnite bránu Firewall, antivírusovú ochranu a proxy. Tieto programy niekedy môžu blokovať komunikáciu s našimi servermi.

Postup vypnutia Firewall

  • Windows XP: Štart -> Ovládací panel (je potrebné sa prepnúť na zobrazenie kategórií) -> Centrum zabezpečenia (pozri tiež TU)
  • Windows Vista, 7: Štart -> Ovládací panel (je potrebné sa prepnúť na zobrazenie kategórií) -> Systém a zabezpečenie -> Brána Windows Firewall -> Zapnúť alebo vypnúť bránu Windows Firewall (pozri tiež TU)
  • Windows 8.1 a 10: Najeďte do pravého horného rohu obrazovky a vyberte Vyhľadať. Do vyhľadávacieho poľa napíšte firewall a potom kliknite na Windows Firewall. V otvorenom okne vyhľadajte Zapnúť alebo vypnúť bránu Windows Firewall. Pozri tiež TU

Príklady vypnutie proxy vo vybraných prehliadačoch

  • Internet Explorer: Nástroje -> Možnosti internetu -> Pripojenie -> Nastavenia miestnej siete -> odškrtnúť „Server proxy“ 
  • Google Chrome: Nástroje (ikona stranového kľúča) -> Možnosti -> Pod kapotou -> Zmena nastavenia proxy -> Nastavenie miestnej siete -> odškrtnúť „Server proxy“ 
  • Mozilla Firefox: Nástroje -> Možnosti -> Rozšírené -> Sieť -> Nastavenie pripojenia ... -> Zvoliť „Bez proxy servera“ 
  • Opera: Menu -> Nastavenia -> Nastavenie Ctrl + F12 -> Pokročilé voľby -> Pripojenie -> Server proxy ... -> odškrtnúť všetky boxy.

 

Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu