You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Reklamácie > Ako overím, či nie je chyba na mojej strane?
Ako overím, či nie je chyba na mojej strane?
print icon

Ak ste dostali produkt, v ktorom chýbajú fotografie, prípadne vidíte vadu písma, môžete skontrolovať, či bol v tomto stave produkt objednaný alebo nie.

Bontia Studio pre Windows

Podobu objednané fotoknihy skontrolujete prostredníctvom tlačidla "Náhľad".
 

 

Online aplikácie

Fotoknihy, fotozápisníky a Fotokalendáre vytvorené v online aplikácii prostredníctvom webového prehliadača skontrolujete po prihlásení k svojmu účtu v menu Moje produkty.
Ak vaše dáta nezodpovedajú vytisknutému produktu, postupujte podľa ďalších inštrukcií.
Spätná väzba
0 z 0 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu