Aktuálne dodacie lehoty    Stav mojej objednávky    Predĺženie poukazov    Zľavové akcie

Ako postupovať, keď ma program upozorní na neplatné snímky?

Každá neplatná snímka je označená výstražnou ikonou. Pokiaľ na ikonu nabehnete kurzorom myši, zobrazí sa navrhovaný postup riešenia. Snímky môžu byť neplatné z niekoľkých dôvodov.

Po vložení do fotoknihy bola snímka zmenená

Informácie o snímkach vložených do fotoknihy sú načítané z vášho počítača. Ak mimo Bontia Studio zmeníte snímku, ktorá bola predtým vložená do fotoknihy (napríklad úprava v grafickom editore, otočenie snímky v prehliadači fotiek apod.), Bontia Studio na túto skutočnosť upozorní.
Kliknite na neplatnú snímku pravým tlačidlom myši a vyberte „Načítať znova“.

Po vložení do fotoknihy bola snímka presunutá alebo odstránená

Ak v počítači presuniete snímku, ktorá bola predtým vložená do fotoknihy, spojenie medzi programom a snímkou bude prerušené. Situáciu vyriešite nastavením nového umiestnenia snímky. V menu zvoľte položku „Kniha“ a kliknite na „Dohľadať snímky“.
NEPREHLIADNITE! Informácia o neplatných snímkach, ktorá sa môže objaviť na začiatku objednávkového procesu, nezahŕňa snímky s nízkym rozlíšením. Fotoknihu s neplatnými snímkami nie je možné objednať. Fotoknihu s nekvalitnými snímkami je možné objednať, hoci to neodporúčame. Viac sa dočítate TU.
Ak chcete vedieť niečo iné, napíšte nám
  • 404
  • 24-Led-2017
  • 311 Views