You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Reklamácie > Ako reklamovať poškodenú zásielku?
Ako reklamovať poškodenú zásielku?
print icon

Poškodenú zásielku nikdy nepreberajte a o poškodení spíšte písomný zápis s doručovateľom.

Dopravca nám ju pošle naspäť a reklamáciu poškodenia s nami vyrieši.

 

V prípade, že poškodenie zistíte až po prevzatí balíka alebo otvorenia zásielky (napr. doma), postupujte nasledovne.

Všetko zdokumentujte.

Odfoťte adresný štítok, poškodený obal a poškodený obsah.

Ďalej odfoťte spôsob zabalenia vnútri roztvorené škatule s výplňovým materiálom.

Odfoťte čiarový kód / QR kód reklamovaného výrobku.

Vyplňte formulár na stránke Zákazníckej podpory a priložte všetky fotky.

Po obdržaní formulára Vás o ďalšom postupe budeme informovať. 

 
Spätná väzba
0 z 3 bolo toto užitočné

scroll hore ikonu